محمد قدري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محمد قدري

منتدي محمد قدري الشامل يرحب بكم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت اغبياء 1

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 167

نكت اغبياء 1 Empty
مُساهمةموضوع: نكت اغبياء 1   نكت اغبياء 1 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 12:36 am

الأغبياء
---------

غبي يسأل صديقه: هل عمرو دياب من أقرباء محمد فؤاد؟ أجاب الأخر لا على الإطلاق إنه تشابه أسماء فقط .

عشرة اغبياء اخذوا شقة وبشربو وبوكلو وبركضو وبغنو فيها وكل اسبوع يطردون واحد ليه ؟ بيقلدوا أستار اكاديمي.

سألوا أبله: ما هي أفضل طريقة لصيد أرنب؟ أجاب: تقليد صوت جزرة.

مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا .. قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب أنتي الكذابة و قحة و كل عيلتيك و انتي طالق

في واحد قال لـ صديقة سمعت آخر خبر ...... قال صديقة : وشو الخبر ..... قال: حفار القبور مات ........ صديقه قال: من حفر حفرة لاْخية وقع فيها

مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى ليه... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

مره واحد نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن لقى مدة الصالحيه منتهيه ..........زور التاريخ وشرب اللبن

إثنين أغبية دخلوا على كلية الطب .. واحد طلع محاسب والثاني محامي

في واحد غبى اتصل بالإطفاء و قال إيه إذا ما في حريق ما منشوفكن

مرة واحد راح يجوز فقابل ابو العروسة فقاله ابو العروسة انا مهر ابنتى ما يقلش عن عشر تلاف جنيه فرد العريس و قاله : ليه ده انا معروض عليه واحده بالفين و حامل كمان.
https://mohamed.ace.st

نكت اغبياء 1
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت اغبياء 3
» نكت اغبياء 2